1 skill : ლანსელოტი ხტება პატარა მანძილზე იმ მხარეს საითაც მიუთითებთ და აკეთებს ფიზიკურ დიმეიჯს რომელიც იზრდება სკილის გაძლიერების დროს, 100 /130 /160 /190 / 220 / 250 (+50% ჯამური ფიზიკური შეტევა). Პირველი სკილის შეხება ნიშანს ტოვებს წრის სახით 5 წამის განმავლობაში, თუ დანიშნულ ობიექტზე პირველ სკილს ისევ გამოიყენებთ თქვენი სკილი დაიხარჯება და ლოდინი მოგიწევთ რათა ისევ გაგეხსნათ, გახსნის დრო მცირდება სკილის გაძლიერებით 14.0 / 13.6 / 13.2 /12.8 / 12.4 / 12.0. Კვალის დათოვება შეგიძლიათ ყველანაირ ცოცხალ ობიექტზე რომელზეც შეტევა შეგიძლიათ. Რაც უფრო აძლიერებთ სკილის მისი მანისბმოთხოვნილება უფრო იზრდება 50 / 55 / 60 / 65 / 70 / 75.
თუ ობიექტი დანიშნული არ არის და მასზე პირველ სკილს გამოიყენებთ მაშინ სკილი ისევ გექნებათ.
2 skill : ლანსელოტი იყენებს ხმლის საოცარ ხელოვნებას რომელიც მტერს აყენებს სამმაგ შეტევას, თითოეული დარტყმა აყენებს 250 / 290 / 330 / 370 / 410 / 450 ფიზიკურ ზიანს (+100% ჯამური ფიზიკური ზიანი) და ანელებს მოცემულ ობიექტს 3% -ით 0.5 წამის განმავლობაში. თუ ცენტრში იდგება მოცემული ობიექტი ზემოთ აღნიშნული ფიზიკური ზიანი და 0.5 წამიანი შენელება 3 ჯერ გაიზრდება. Მანას მოთხოვნილება ყველა ლეველზე 8.0-ია.
ამ სკილის გამოყენებისას ლანსელოტზე ზიანის მიყენება შეუძლებელია.
3 skill : ლანსელოტი ურტყავს მის გასწვრივ და აკეთებს 400 / 600 / 800 ფიზიკურ ზიანს (+150% ჯამური ფიზიკური ზიანი) მანის საჭიროება იზრდება ლეველის ზრდასთან ერთად 100 / 125 / 150.
ამ სკილის გამოყენებისას ლანსელოტზე ზიანის მიყენება შეუძლებელია.
ამ სკილის მინუსი არის მისი მომზადების მომენტი, ლანსელოტის ულტიმეითს სჭირდება დამუხტვა რის დროსაც მტერს, რომელსაც კონტროლი აქვს შეუძლია ლანსელოტს ულტიმეითი გაუთიშოს.
Პასივი : ლანსელოტის თითოეულ ნახტომს შეუძია გასტაკვა ( 3ჯერ) რომლითაც მისი ფიზიკური ძალა იზრდება 10% -ით ( 3 სტაკზე 30% -ით). Თუ 3 სტაკზე ხართ და დრო გაგივიდათ სამივე სტაკი უქმმდება. Სტაკების აღება შესაძლებელია პირველი სკილით, ულტიმეითით, Cyclone eye-ით და Arrival-ის სპელით ( Arrival სპელი გაძლევთ 2 სტაკს)
ატრიბუტები |
● მოძრაობის სიჩქარე 260 | ● ფიზიკური შეტევა 124 | ● ჯადოსნური ძალა 0 |
● შეტევის სიჩქარე 0,87 | ● ფიზიკური დაცვა 16 | ● ჯადოსნური დაცვა 10 |
AT ძირითადი ATK კრიტერიუმი - | ● HP 2549 წ | მანა 450 |
C შესაძლებლობის კრიტის შეფასება 0 | ● HP REGEN 35 | ● მანა რეგენი 16 |